Ručíme za bezproblémové reklamace a výměny
Přestože se snažíme nabízet jen to nejkvalitnější oblečení, někdy se může stát, že se na něm vyskytne nějaká vada. Veškeré reklamace se snažíme vyřizovat co nejrychleji. Dalším důvodem pro vrácení zboží může být špatný výběr velikosti a barvy. Bez jakýkoliv komplikací nám můžete zboží zaslat zpět a požádat o výměnu za jiný model, případně o vrácení peněz.
V případě reklamace nebo vrácení zboží z jakýkoliv důvodů, nám prosím zašlete zboží na adresu v kontaktech a nezapomeňte do balíku přibalit dopis s popisem vady + číslem účtu, pokud byste měli zájem o vrácení peněz.
FROGMAN s.r.o. - ID 1729 Peter Greša
TŘ. 3. KVĚTNA 910
763 02 Zlín
Prosím, uveďte na balík adresu v kompletním tvaru (včetně ID 1729).
Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Reklamace se nevztahují na případy:
1. pokud chyba vznikla nesprávným používáním, resp. které je v rozporu s návodem k použití
2. pokud chyba vznikla mechanickým poškozením (zlomení, rozbití, poškrábání, roztržení, apod.).
3. pokud chyba vznikla v důsledku živelní pohromy